101227



Jag är helt slut.. så jävla trött efter helgen. Och så är det nog feber på gång så idag ska jag allt hålla mig inne, elda och kolla på film under min värmefilt. Vägrar bli sjuk för imorgon är det mycket roligt på gång :)
I lördags, juldagen tog jag cykeln hem till Petra för lite förfest innan vi begav oss till Stopet där det var massa trevligt folk. Det var riktigt roligt att träffa massa människor jag inte sett på år och dar! Lyckad kväll verkligen! Efter Stopet gick jag och Johanna med hem till Jonny för att sova, skönt det för jag ville då inte gå hem själv mitt i natten. Igår blev det soffan, paketöppning och senare på kvällen film hemma oss Erik. En skön söndag!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0