2010



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, massvis.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 24 Juli, GC.
Största misstaget? Öhm.. vet ej.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Njae, tror jag klarade mig rätt bra faktiskt.
Bästa köpet? Hus?!  
Vad spenderade du mest pengar på? Alkohol och mat kanske.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Fina vänner.
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? "Angels wings" helt klart
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Både gladare och ledsnare.
Vad önskar du att du gjort mer? Ingenting! Vad jag kommer på nu.
Något du önskade dig men inte fick? Njaaee. JO! En USA resa.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Spelade brännboll och drack öl med härliga vänner till tio på morgonen. En dag, kväll, natt, morgon jag alltid kommer att minnas.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Om jag vann en miljon eller mer ja!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Stil? Jag vet inte, Evelinish?
Vad fick dig att må bra? Nära och kära omkring mig. Jobb. Missarna såklart och ett eget hus!
Vilken kändis var du mest sugen på? Mowhahaha.
Vem saknade du? Ibland saknade jag vissa männsikor.
Träffade du några nya vänner?  Ohja! Härliga sådana!
Förlorade du någon vän? Yes, I did.
Har du skrattat mycket i år? Jag har skrattat som fan.
Har du gråtit mycket? En hel del.
Böt du bostad? Ja!
Vad önskar du att du gjort mindre? Öhm.. öhm.. eeh.
Hur tillbringar du julen? Hemma i huset tillsammans med några ur min familj, en underbar jul hade jag.
Blev du kär i år?  ssssärlek
Favoritprogram på TV? Svenska Hollywood fruar kanske. Maria <3.
Bästa boken du läste i år? "Play dead", på engelska.
Något du önskade dig och fick? Ett hus och massa mindre saker.
Höll du några av dina nyårslöften? Jag har inte haft något nyårslöfte.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jag tror inte det?
Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov!
Vilka länder besökte du? Inget, buhuu.
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Det är det säkert! Mer jobb tack!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det var skit läskigt och det var ju Petra som vi gått med i skolan som tog hand och tog prover på mig på vc :)

2010-12-30 @ 09:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0