SÅ TRÖTT



Lördag är det ja.
Och jag har inte alls mått bra eller varit pigg idag. Det blev rätt sent igår. Somnade runt kl 6 i morse efter att Erik berättat en ljuvlig god natt saga om bland annat tomtemor. Det var en riktig julsaga. Haha, shit.

Det blev öl igår. Och glögg och jordgubbslikör. Jag kan ju säga att årgångsglöggen var sjukt äcklig, köp inte den! Saffransmak. Saffran ska man ha i lussebullar, inte i mat eller dryck. Men nu har jag iallafall smakat den. Anna och Micke kom förbi en sväng också, det gillade jag! :D 


Prova att svälja en tesked kanel. Det går inte! Fyfan.


Ibland undrar jag vad dessa pojkar har för fel. Men jag gillar dom ändå, haha :)




Så här vackert blev vårt pepparkakshus! Ligger fint i förpackningen.

Idag kom mamma och Mikael hit och drack kaffe, det var trevligt! Dom åker nämligen till Sri Lanka imorgon och jag är lite smått avundsjuk. Jag vill också ha värme! Förhoppningsvis blir det en utlandsresa för oss också snart.
Ikväll har jag tatuerat pappa och Johanna var också med :) Jag var dock lite off men fick i mig tre öl iallafall. Jag är nästan så där trött som jag var många gånger i somras. Urk. Men vill inte sova än, det är ju massa mysiga julfilmer på tv :) så här sitter jag nu, Fredrik är på julfest i Smedjebacken. GODNATT. kanske. om. ett. taaag.


Stjärnan gjorde jag för längesen och den borde fyllas i och fixas till lite men det vill icke far så den får väl se ut så ;)

Kommentarer
Postat av: Sandra - mamma till Molly

Det är heeelt okej! :) Jag tog ju det från någon annan så :P Sjukt att det stämmer :P

2010-12-18 @ 23:26:53
URL: http://surrovich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0