101115



I morse vaknade jag med damp, det var roligt men det tyckte nog inte Fredrik och Johanna, haha.. jag är så rolig ibland. Jag har varit i stan idag, var tvungen att ta en buss in.. skulle köpa present åt min käre gudson som fyller två år imorgon. Tur som jag hade ville Tove göra mig sällskap, vi tog även en fika på BKs, det var riktigt fint. Det blev en trevlig dag tack vare henne :) Jag köpte mer papper till julkorten också, mamma tog med sig dom tolv kort jag gjort till jobbet idag och alla blev sålda. Fan vad duktig jag är, så nu lär jag göra fler. Jag har inget mer att skriva nu.. är trött och fryser. Därför ska jag nu lägga mig på soffan och dö en liten stund.



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha damp jaaaa de kan man ju lugnt säga, lite drygt kanske:P Biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiton!!!

2010-11-15 @ 23:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0