101211





Idag är en sådan där irriterad dag, jag är så irriterad och jag vet inte om det finns någon eller något som kan få mig på bra humör. Jag är irriterad på grannkatten som springer in här hela dagarna för han verkar inte ha någon matte eller husse som bryr sig om honom, och jag blir verkligen tokig på honom! Och det är han som har förstört min dag. Stackarn. BLÖ. säger jag. Vi har inte råd att ta hand om någon annans katt, varför ska alla härliga pälsbollar flytta hem till oss?!
Inte vet jag vad som händer idag heller, jag har så fruktansvärt tråkigt, det kliar i hela kroppen, jag vill göra någonting! Sådana här dagar längtar jag till Stockholm. Härliga Stockholm ♥ Nu ska jag.. inte vet jag, försöka bli lite gladare kanske.

Genast blev jag gladare när jag kom på att Anna flyttar tillbaka till Gränges imorgon!! :D IIIHH!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bra där :)



<3

2010-11-12 @ 20:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0