8 NOVEMBER



Det blev inget bloggande igår, var lite för trött för det. Eller nej, men jag tycker det är så drygt att lägga in bilder. Måndag idag, och en iskall sådan. Jag och Johanna sitter här i köket med varsin dator och funderar på om vi ska gå och hälsa på gamla gammelmormor, men det är ju det - kommer vi överleva? Brrr.
Helgen har varit superbra. Blev som sagt inte nyktert i lördags men det blev rätt lugnt ändå, mådde toppen när jag vaknade igår morse, riktigt skönt det :) Vi spelade massa kort och memory (haha) på lördagskvällen. Och på natten fick vi skjuts till kyrkogården..





Igår kom Jessica hit och höll mig och Johanna sällskap medans Fredrik och Erik åkte till Borlänge. Vi kikade på en skräckfilm, "Dead Silence".. den var väl, okej, men inte mer än så. Seeeen, efter några timmar kom pojkarna med pizza! Efterlängtat vare! Och det blev ännu mer film, "Paranormal Activity 2", buhuu vad besviken jag blev. Sjukt dålig tråkigt nog.. och efter den blev det en dålig actionfilm som Fredrik valde. JAJAJA.
Det var min helg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0