LÄR KÄNNA MIG



Jag hittade en rätt lång lista och eftersom jag har tråkigt just nu så tänkte jag väl att jag skulle svara på dessa frågor:

Vad är hela ditt namn? Ida Evelina Östlund
Hur gammal är du om fem år? 28
Vart bor du? Grängesberg
Hur bor du? I HUS!
Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Systeryster
Hur lång är du? runt 165 tror jag
Vilken är den senaste filmen du såg? "Death Tunnel" sent igår
Vem ringde du senast? Fredrik
Vem ringde dig senast? Fredrik
Hur löd det senaste smset du fick? "Fan vad bra!" från Johanna
Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Sms oftast
När såg du senast din mamma? En vecka sedan tror jag
När såg du senast din pappa? Två dagar sedan
Vilken ögonfärg har du? Brun
När vaknade du idag? Tjugo över nio, eller ja, gick upp då
Vilken är din favoritfärg? Svart och Röd
Vilken är din favoritplats? Öhm.. hemma här
Vilken plats föredrar du minst? Vet icke
Vart tror du att du befinner dig om tio år? Är nog kvar i denna by
Vad skrämde dig om natten som barn? En mardröm jag jämt drömde
Vad fick dig verkligen att skratta senast? "Två triss tack. - Har du leg?" och allt den söndagen då jag var jävligt bakfull och dampig :D iof så skrattade jag väldigt mycket denna helg också, haha.
Hur stor är din säng? 180, tror jag
Har du stationär eller bärbar dator? Både och
Sover du med eller utan kläder på? Oftast utan
Hur många kuddar har du i sängen? Fyra
Hur många gånger har du flyttat? Tre gånger
Vilka städer har du bott i? Ingen
Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor eller strumpor
Är du social? Oftast  
Vad åt du senast?
Godis
Vad drack du senast? Vatten
Vilken är din favoritdryck? Vatten och Öl
Tycker du om kinamat? Ohja
Tycker du om kaffe? Nej
Tycker du om the? Ja
Vad dricker du till frukost? Vatten
Kan du spela poker? Nej
Tycker du om att mysa? Absolut, typ det bästa jag vet
Känner du någon som fyller år samma dag som dig? Hmm, nej tror inte det
Vill du ha barn? Ja
Kan du några andra språk än svenska? Engelska, ytterst lite spanska
Har du någonsin åkt ambulans? Nej
Vilka umgicks du med i helgen som var? Öhm, Fredrik, pappa, Johanna, Erik, Jessica
Vad gör du nästa helg? Det visar sig!
Vilka länder har du besökt? Norge, Danmark, Spanien, Grekland, Bulgarien, Egypten
Föredrar du havet eller en pool? Båda!
Vad spenderar du helst pengar på? Sånt jag älskar
Vilket är ditt favorit program på tv? Har inte direkt något favoritprogram
Kan du rulla tungan? Japp
Vilken är den roligaste människan du känner? typ alla :)
Vilken är den sjukaste människan du känner? Erik, helt klart haha
Vilken är den tråkigaste människan du känner? Schysst fråga :P
Sover du med gosedjur? Självklart, Fredrik är min nallebjörn ;D
Vad har du för ringsignal? Social Distortion "Story of my life"
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Det får nog bli mitt linne då
Vilket är ditt favoritdjur? KATT
Vilken var den senaste boken du läste? Håller på och läser en bok på engelska, "Play Dead" av Richard M-någonting, älskar hans böcker!
När var du i kyrkan senast? På Rasmus dop 2009:) 
Brukar du dricka dig full? Aldrig
Vilken årstid gillar du bäst? Sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0