SISTA NOVEMBER



Bloggtorkan har redan kommit. Det är drygt att skriva och lägga upp bilder ibland. Mest drygt är det att ladda upp bilder för det är så segt. En blogg utan bilder = tråkigt.

Meeen ja.
Det är tisdag idag, sista november. Imorgon är det första december och jag hoppas att alla ni som läser har minst en chokladkalender att öppna. haha, man kan inte vara utan en sådan.
Jag har varit hemma hos Jessica idag, vi fikade massa gott och plockade lite, jag gillar hennes lägenhet skarpt! Jag tror vi kommer ha mycket roligt där :)

Helgen kanske jag ska skriva om också. Jag har varit nykter hela helgen, kan ni förstå? Det var riktigt skönt om jag ska vara ärlig! Vi hann med rätt mycket.. jag gjorde klart alla julkort och pysslade ihop en krans och lite annat. 




I lördags var vi på auktion här i bärget, det blev inga bud från oss denna gång men det var trevligt men jävligt kallt. På kvällen lagade jag och älskling sjukt jävla helvetes MMmmm-hmmm god mat. GOTT. Fläskfilé med massa gott i. Måste lagas igen!



Söndagen, då tatuerade jag PorrePontus! Han hade även Stina med sig vilket var riktigt roligt, vi har ju inte träffats på flera flera år! Efter det kom herr Palm och Betty, vi tog en promenad fram på byn för att kolla in julskyltningen, det var inte mycket att se kan jag lova men jag fick mig allt ett knäckäpple iallafall :) När vi kom hem spelade vi bingolotto och det vet jag inte om jag kommer att göra om igen med dom där två, dom blev helt galna. Helt till sig, haha men det var kul :) föresten så vann jag 100 kr.







Jag hade en väldigt trevlig första advent!



Igår var jag och mamma till Borlänge en sväng, jag fick äntligen tag på julgardiner till köket men det blev skitfult.. usch, men jag får stå ut. Köpte lite annat också sen käkade vi härlig mat på det där stället jag alltid glömmer namnet på. Jättebra dag!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Okej! Ne vi var inne i stan men de var inge att se direkt.. :/

2010-12-01 @ 10:54:58
Postat av: Anna

Jaa jag ska fixa en sen :))



Ja det vore skitkul om vi kunde göra det :D <3 Hoppas det blir myyycke folk också :)

2010-12-01 @ 14:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0