TORSDAG



Fredriks mamma har varit här idag och med sig hade hon varsin smörgås från Subway, mumma! Älskart. Och så var hon snäll och köpte röda gardiner till vårt vardagrum också, det tackar jag för! :) Dom kommer upp imorgon och alla ljusstakar/stjärnor. Mys.

Nu tänkte jag att jag skulle börja med julkorten, är bra trött men har tagit nån slags koffeintablett, druckit te, julmust och så äter jag massa choklad=socker. Jag tror jag kommer ha svårt att somna inatt.


gjorde en mindre fin glasburk söt, tog ca 2 min.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jaa nästa vecka skulle vi kanske kunna :)

2010-11-25 @ 21:05:56
Postat av: Anna

Jaa nästa vecka kan vi nog sola :)

2010-11-25 @ 21:18:05
Postat av: Anna

haha jag har skrivit två inlägg men det var för att det muppade sig och försvann. Jaja än så länge är jag inte så förvirrad :P

2010-11-25 @ 23:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0