12 maj 2011



Jag förstår inte hur jag ska kunna överleva den här dagen, jag är så jävla trött. Dricker en Rockstar men är fortfarande lika trött. Zzzz. Men det får gå ändå! Hoppas det inte är lika mycket att göra som igår, jag har aldrig haft så ont i mina fötter som jag hade igår kväll. Naej, nu ska jag sluta klaga! ;) Jag var in till bemanningen och skrev på papper idag, mamma var snäll och skjutsade mig så jag slapp ta en buss :D
Jag börjar v. 25 och jag längtar som bara den!
WEHO! Spännande, spännande.

Kommentarer
Postat av: Anna

Okej men det är ju bra :)

Men fy det är lite snuskigt när man ska torka å så..vet hur det är :/

2011-05-12 @ 14:59:06
URL: http://channaalfredeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0