Härliga värme!



Söndag är det idag.. en söndag som är som en lördag. Skönt det! Runt 35 graders värme på uteplatsen är verkligen inte helt fel. Jag njuter. Igår blev det fest, det var riktigt längesen ska jag tala om för er. Jag har tröttnat helt på det, det var ju ganska mycket sånt under ett års tid så det är väldigt skönt att vara nykter. Jag har kommit fram till att man hinner med så himla mycket annat då! Meeeen jaa, det var faktiskt riktigt kul igår. Vi var här först och åt påskmat och drack, sen vid elva tiden bestämde vi oss för att GÅ till västra, hem till Marie och Stefan.. och det gjorde vi. Vi gick genom skogen och det var kolsvart, men fram kom vi!
Blablabla, nu tröttnade jag helt på att skriva, (måste ut i solen!) haha men det var som sagt riktigt kul igår. Och idag är jag inte det minsta bakis, konstigt men grymt skönt!

Nu ska jag nog ta och cykla fram och köpa lite grejer till grillningen ikväll.. det blir lugnt, inget Stopet för oss ikväll, men nästa vecka blir det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja! Roddan ska IN.

2011-04-26 @ 14:45:29
URL: http://demonspeeding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0