20110221



Jag skrev ett långt inlägg igår men skiten publicerades inte och hamnade inte heller i utkasten, så därför kommer jag inte skriva mycket nu, lägger in lite finfina bilder istället, haha.
Men helgen iallafall då, fredagen blev lugn och i lördags morse kom pappa hit och hjälpte oss tapetsera vardagsrummet. ( Jag älskar det, bilder kommer nog upp i morgon om det nu är någon som bryr sig om det :))
På kvällen blev det bubbel, bastu, öl och mat med släkten, alla tiders. Mycket trevligt som vanligt! Efter det hamnade vi på Stopet till stängning och Desiré var snäll och skjutsade hem oss. Det blev efterfest här hemma med massa folk jag aldrig sett förut, men det var rätt kul! Somnade gott vid åttatiden igår morse, och gårdagen spenderade vi i sängen och soffan hela långa dagen. Inte kaxig med andra ord.. Jag spydde iallafall inte som vissa andra ;)

Bildbomb!

Kommentarer
Postat av: Anna

Torsdag kanske vi kan hitta på något för imorgon ska jag nog med mamma ut med hundarna :)

2011-02-22 @ 14:09:04
URL: http://channaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Amish

för lite bilder på dig evelina!! men ni såg ut att ha kul, hehe :D

2011-02-22 @ 16:26:01
Postat av: eve

amish! <3

får ta och fixa fler nästa gång då :)

2011-02-23 @ 12:03:15
URL: http://eininas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0