1 JANUARI 2011



Nytt år, nya möjligheter.
2010 var ett underbart år men också ett jävligt jobbigt år. Mycket skratt och glädje har det varit iallafall, jag har träffat fantastiska vänner som jag har haft otroligt roligt med. Det blev kanske lite för mycket festande och alldeles för många pizzor, haha men det gör ingenting för det är då jag haft som roligast! Jaja, ett år jag alltid kommer att minnas. Både bra och dåliga minnen.

Idag är det ju då 1 januari 2011. Jag kommer nog spendera denna dag på soffan med massa filmer i min ensamhet. Jag är rätt trött, det blev sent igår. Och i torsdags med. Torsdagen spenderade jag med Fredrik och Erik, vi bjöd på mat och spelade bingolotto, och jag vann återigen 100 kronor. Efter bingolotto hamnade vi hemma hos Erik, där vi fortsatte att dricka öl. Somnade vid femtiden skulle jag tro. Och igår kom vi hem fem. Vi var nämligen på någon raggarklubb i Örebro, haha. Men det var faktiskt riktigt kul! Rebel Rockers spelade där å. Hemresan var därimot inte särskilt rolig, kändes som en evighet och vi fick stanna fyra gånger för jag var tvungen att spy. Mmmmm mysigt. Mowhaha. Nu fryser jag nog snart ihjäl så jag lär lägga mig under värmefilten en stund, bjussar på lite bilder från igår och torsdags;




NYÅR

Johanna och Fredrik



hahah, muppar på tolvslaget



Dahlin och Mirran



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0