Bild 4.



En bild på en konstig tid i ditt liv.
Jag har kollat igenom massvis med bilder, men visste inte vilken jag skulle välja. "Konstig tid i mitt liv". Det kanske var någon av alla konserter, träffar, men dom dagarna var inte direkt konstiga, mest underbara. Det kanske var konstigt när både jag och Anna fick gå upp på scen med Limp Bizkit? Kanske när jag vann en hel dag med Good Charlotte? Kanske när jag träffade Simple Plan's David inne på Nalen bar och han kom fram? Eller kanske när jag fick för mig att jag tyckte Christina Aguilera var bra och betalade en konsertbiljett för att se henne live? Fyfan, vad äckligt. Nej, men det här var svårt.. Egentligen vet jag exakt när det var en konstig tid. Men det finns ingen bild för det, därför lämnar jag en blank bild idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0