i hagen



I måndags...

leksaksrensning! slängde mer än vad vi sparade.





jag kommer aldrig sluta älska My Little Pony, haha.



på kvällen blev det väldans god mat, råstekt potatis, qournfilé och massa annat gott!
gratis mat är alltid godast ;) fick tacos hemma hos Erik i söndags som Ida fixade ordning, det där i måndags och igår mat hemma hos mamma som jag och Johanna lagade. Det blev en överraskningsmiddag vilket dom gillade så det var ju bra det! :D

Nu ska jag hoppa in i duschen innan Jessica kommer hit. Jag har skottat här hemma och snäll som jag är har jag även skottat åt herr Palm, men det gör jag aldrig mer om, han har lite större än oss :P

Kommentarer
Postat av: Kusin

åh är inte den där ponnyn med vingar min? hahaha gud var roligt!

2011-01-10 @ 13:31:50
Postat av: evelina

haha jo jag tror det är din :D

2011-01-10 @ 19:23:07
URL: http://eininas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0