27 juni 2011



Goddagens!
Väldigt dålig uppdatering, men jag jobbar på för fullt ;) trivs väldigt bra på Granliden lär jag säga!
Vårt internet har slutat att fungera av någon konstig anledning, också därför jag inte orkat uppdatera.. då jag inte kan lägga upp bilder. Och jag tycker att en blogg utan bilder är tråkig. Såååå ja.
Jag har massa fina midsommarbilder som kommer upp en annan solig dag! :)
Igår fyllde lilla jag hela 24 år. Nästan så att jag börjar få lite ångest. Njedå. Sånt ä livet. Snart är jag gammal och grå! Jag är helnöjd med min födelsedag och jag har bara fått sådant jag velat ha. Tack och bock för det alla nära och kära! ♥

Så mycket intressant hade jag att skriva en vacker dag som denna. Åh, jag längtar tills på fredag! Då min kära lilla brorsdotter kommer hit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0