då va helga öve ännu e gång



Jahajaaa, söndag idag. Helgen har varit bra! Marcus student i fredags på dagen och öl på kvällen hemma hos Erik. En lugn och skön lördag. Fick en tidig födelsedagspresent idag av pappa, en kameraväska, äntligen! :) Vi var till elgiganten så jag fick välja en själv, tog först en rosa men ångrade mig, svart blev det! Tacktacktack! <3

Jag har knåpat ihop en ny design också, jag ser benlös ut på bilden såg jag visst nu, men så är ju icke fallet.
Mer än så har jag väl inte att säga för tillfället.
Nejje, vad tråkigt det var här då. Tjohej!






Kommentarer
Postat av: syster

snygg bloggen blev :)

2011-06-12 @ 18:34:39
Postat av: evelina

jaaaa :)

2011-06-12 @ 21:06:53
URL: http://eininas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0