20 maj 2011



Fredag idag och världens undergång imorgon, trevligt trevligt! ;)
Ikväll har jag och Fredrik en lugn och mysig fredag. Riktigt skönt för vi har knappt sett varandra under veckan eftersom vi jobbat olika skift. Jag har överlevt nattveckan.. det gick jättebra, trodde det skulle vara mycket värre :) Det blir fm nästa vecka på Sorteringen, jag vill verkligen stanna på Burken mina sista två veckor men men, det är som det är.. trivdes sjukt mycket bättre där nu än förra året.. Trevliga arbetskamrater. Skönt med nattvecka. Jaja.
Tre ställen på en månad är kanske inte så illa pinkat. Haha. Jag lär ju mig mycket iallafall och får mer möjligheter.

Jag har ju glömt att lägga in lite bilder från Burkenfesten som var i lördags, det var riktigt roligt faktiskt. Brännboll, god mat, bra musik, fina människor!

(finns några fler bilder, men dom lägger jag inte upp för då får jag väl sparken! ;))

Brännboll..


Kent och Lasse!


Linnea och Christian :)


Kusin and moi!


Marcus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0