13 DECEMBER



Lucia idag.
Inget speciellt. Men när man var liten, så var det roligt :)

Jag började dagen med en smoothie, tänkte jag skulle börja dricka det igen en vecka eller två. Dom där fem kilona jag gick ner under en och en halv månad i somras har återigen satt sig fint på sidfläsket och magen. Okej, tre av dom då. :) Det räcker att dricka en smoothie till frukost, sen vanlig mat. Jag har även ställt mig på den där Leg Magic saken, phuu. Tar ju bara en kvart om dagen och man får fina ben och roooompa. Ska verkligen försöka att inte äta så mycket godis heller, men utan godis så blir jag helt skakis. Fan det är inte alls roligt att vara sockerberoende.

Jag tänkte jag skulle cykla fram och hälsa på Anna och R, kanske idag eller imorgon, när passar det? :D Vill ta ett fint kort på bästis och gudson och rama in!
Fick föresten hem över 200 kort idag som jag ska ta och sätta in i fotoalbum nu. Ttyl.



I mina smoothies har jag:

♦ Frysta bär
♦ Banan
♦ Vaniljyoghurt
♦ Lite mjölk

Mättande och en lagom frukost!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja fyfan efter jul då jävlar ska jag börja på nån diet (fast vanlig mat) sen ska jag börja gå på gym och simma.. Nu ska fettet bort till sommaren :P

2010-12-13 @ 13:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0