CHRISTMAS TIME ♥



Jag har alltid älskat julen. Den är så mysig.
Idag firar jag och Fredrik vår lilla jul för han åker till Smedjebacken imorgon för att fira jul där med sin familj. Vi brukar göra så. När vi får barn sen, då ska vi fira julafton tillsammans.
Jag har alltid, i hela mitt liv (förutom en gång) firat jul i Hörkshage hemma hos mamma, men i år blir min julafton lite annorlunda eftersom dom är och njuter i värmen :)
Jag, Johanna, pappa, Karina och mormor ska vara hemma i mitt hus! Jag tror det kan bli kanon :) Syster kommer hit imorgon, då ska vi förbereda och greja. Jag ska allt se till att alla får tillbaka julkänslan ;)




Klart missarna ska ha klappar!






Haha! Erik hjälpte mig att göra pepparkakshus i veckan. Mina sidor av huset blev ju så himla mycket finare!



Även Betty fick sig en liten julklapp ;)




Nu ska vi göra marsipanfigurer och ha det mys!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket fint hus och mysig gran :)



Ska du spela bingo imorgon? M sover hela kvällen för han ska jobba natt ;(

2010-12-22 @ 19:06:28
Postat av: Anna

Ja det kan vi göra :D

Ska till Örebro nu under dagen men är nog hemma igen på em.. :)

2010-12-23 @ 07:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0