FREEEDAG



Idag åker alla tomtarna fram! Ska storstäda här hemma nu och försöka få lite julstämning. Ikväll ska det drickas öl och glögg och så blir det pepparkakshusbygge. Trevlans! Hoppas bara F slutar i tid ikväll.
Föresten så kan jag säga att jag gått ner 2,5 kilo sedan i måndags. Och då har jag fuskat! Jag har ätit en barnpizza med kebabsås, en klubba och några chokladkalenderbitar. Jag är bäst helt enkelt. Dock var det kanske lite dumt av mig att börja med detta nu eftersom jag kommer äta massvis med godis, fikabröd och mat nästa vecka. Haha, men skit samma. Jag har iallafall fått bort godissuget för en vecka!

Näääej, nu har jag inte tid att sitta här längre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0