MÅR FÖR JÄVLA ILLA



Det var väldigt längesen jag var så här bakfull. Jag har spytt så jag är nu helt tom i magen, ett tag fick jag inte ens i mig lite vatten. Det är all jävla lakritsshot's fel jag blev itvingad.. urk. Jaja, nu är man iallafall smal och fin tills pizzan anländer, haha.
Jag, Fredrik och Erik var hemma hos oss, drack, tog kort, tog hål i öra, spelade tråkigt spel, busade med Betty, drack. Och.. drack. Sen kom Dahlin som var snäll och skjutsade oss under kvällen. Vi åkte hem till Jessica och var där en stund innan vi hamnade på Stopet. Det var rätt kul där faktiskt, skakade massa rumpa. Herregud, jag som inte ens kan dansa! Men det var kul! Fredrik gick upp kl 7 för att åka och jobba, haha stackarn.
Ikväll blir det bingolotto igen, trevlans! Hoppas på vinst!








Kommentarer
Postat av: Anna

ujuju fyllekärring ;P

såg du mamma på stopet nå?

2010-12-12 @ 14:10:51
Postat av: Anna

du var väl så jävla full hahaha :P

2010-12-12 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0