A NEW BEGINNING



Back on track?
Ja, kanske. Jag har inte bloggat sedan i juli, många gånger har jag saknat att skriva av mig på bloggen, men nej.. inget jag har velat dela av mig till er ändå. Men jag har tänkt länge på att skapa en ny blogg, och nu har jag tagit mig i kragen och gjort det! Så här är jag, med en helt ny blogg.
A new beginning liksom. Min gamla blogg finns självklart kvar (http://einina.blogg.se), jag vill inte ta bort den för det finns ändå en massa roliga minnen där. Det kan vara kul att ha den kvar och läsa den senare i livet.

Jaha, det har hänt massvis sedan sist! Tror jag? Eller, kanske inte. Det största är väl att vi flyttat in i huset. Och här trivs jag superbra. Jag gör verkligen det, jag älskar denna lilla villa. Men ibland känns Björkås alldeles för långt bort. Men fan vad jag trivs! Jag är glad! Var ett vrak ett tag under sensommaren där, men allt ordnar sig till slut. Och det är jag så jävla glad för :) Hänt mer då? Jag tatuerar fortfarande för er som undrar det, dock inte lika mycket längre.. men det kommer! Vi har världens finaste tatueringsrum. Eller iallafall finaste färgen på väggarna! :) Jag tänkte jag skulle lägga upp lite bilder på kåken sen, har inga bilder på denna dator så det får bli en annan gång.
Nu orkar jag inte skriva mer, men nu vet ni iallafall att jag lever!

Jag ska kika till min sockerkaka jag har i ugnen (baka så här sent en fredagskväll? det har nog aldrig hänt, skönt att vara nykter, imorgon med. Jag är duktig!)

puss på er.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Kul att du är tillbaka:)

2010-11-05 @ 22:36:39
URL: http://jelic.blogg.se/
Postat av: Anna

Duuuktigt :)



<3

2010-11-06 @ 06:48:05
Postat av: emelie

Kul att du börjat blogga igen =) Kommer lägga till denna adress istället på bloglovin =)

Föresten tänkte höra med dig om du är sugen på att designa min blogg???



Ha en fin lördag!

2010-11-06 @ 10:11:36
URL: http://emeliechristianthilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0