20110213



Min helg har varit toppen!
I fredagskväll var vi hemma hos Erik, drack inte så mycket men absinten gjorde sitt.
Det var kul! Blev en hel del skratt, haha.



Igår morse åkte jag, Fredrik och pappa till Hedemora för att kika i en liten härlig butik med massa finfina saker, rockabilly prylar och sånt.
Vi var även in på... erikshjälpen eller vad det hette, där det blev några fynd! Köpte bland annat en söt bok från 1945 för 30 kronor. Tänkte jag skulle börja samla på lite sånt, gulligt ju. Sedan stannade vi till i Borlänge för att kolla på tjusiga bilar i något garage och så blev det en pizza på stan där. Mumma! Kvällen spenderade jag med älskling, Madde och filmer. Fin lördag!
Annars så har vi dragit tapet och bård, nu ska det snart tapetseras och målas i vardagsrummet!


Kommentarer
Postat av: emma

hejsan! Hur mycket tar du betalt för ett ord på 10 bokstäver, ca 15 mm höga bokstäver´? på ett ungfär? du kan väl svara som en kommentar i detta inlägg? :)

2011-02-14 @ 17:35:17
Postat av: evelina

Hej!

Jag tar nog runt 300 kr för det, max! :)

beroende lite på typsnitt och så.

2011-02-14 @ 20:13:04
URL: http://einina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0