Bästaste Fredriks memoarer



Hallå i stugan, Evelina bad mig att skriva lite i hennes blogg bara för att hon är på tok för lat för att skriva själv. Jag kommer troligtvis bara att skriva en massa skit men det var väl lik fan. I det här fallet så är det bättre med kvantitet än kvallitet. Vi höll på att få betala för en dammsugare idag. En sån där dyr jävel som  dammsugsförsäljare kommer med. vi klarade oss undan med 700 kr. Just nu så sitter ida, erik och evelina och spelar tekken men jag får inte vara med bara föratt jag piskar upp dem så lätt. Om två timmar så ska jag bege mig till jobbet. Skönt med sista skiftet för veckan må jag säga. På Lördag så blir det bubbelpool och en öl eller tolv. Det var meningen att vi skulle gå till selmas efteråt och kolla på en spelning men det sket sig för dem fick visst för sig att gå i konkurs bara sådär. Vi får väl se vart vi hamnar men det kommer säkert att bli kul. Så länge jag har min vän alkohol med mig så har jag allt jag behöver.

Dagens outfit:
- Vita strumpor
-Gråa långkalsonger
- Blåa jeans (i storlek större så att blir skönare att ha långkalsonger under )
-svart t- shirt med en pinuppa på
- Huv tröja med en brinnande 8 ball på.

Erik hälsar förövrigt att han ska tatuera sig på lördag och att det kommer att bli skitsnyggt.
Eller som han sa förrförra lördagen näe vi lämnade studion; hmmmshmmss Rock n roll mummellmummell Oldschool chumchumchum pinuppa.

-


Tack för mig / Eran älskade Fredrik Klasén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0