20110117



Jag är äckligt trött idag och mår illa. Konstigt att jag inte fått feber igen med tanke på hur många gånger vi slängde oss i snön i lördagsnatt. Helgen ja, den har varit bra! Fredagen blev lugn men det blev inte lördagen. Jag och Fredrik var först hemma sen gick vi till Erik och ett tag efter det åkte vi hem till Jessica. Och på något vis hamnade vi på finska föreningen.. host. Ja. Kom hem till Jessica igen vid sextiden skulle jag tro, sov kvar. Vaknade. Vilade. Somnade. Vaknade. Segade. Spydde. Blev medtvingad till Stopet. Gå. Hem. Soffan. Film. Mys. God Natt. Det var min helg! Kvaliteten på bilderna är inte den bästa, det blev mobilbilder då mitt kamerabatteri tog sluTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0