20110313



Var hos mamsen bra länge igår, sen tog jag en promenix uppför den långa backen hem till mormor och där var jag också länge, fikade och pratade :) Sen gick vi ner till mamma igen, fikade mer och efter det åkte jag med pappa hem en sväng. Jag lånade med mig Karina's symaskin hem och jag var duktig, riktigt duktig! Sydde två fina kuddfodral av tyget jag köpte i Hedemora. Jag lägger in bild imorgon för nu orkar jag icke det! Det är långt att gå för att hämta kabeln, ungefär 5 meter.
Idag har jag haft en supersöndag! Pappa ringde i morse och frågade om jag ville bli med dom till Nisses, klaaaart. Efter Smb åkte vi till stan för att äta på chinatown, filé oscar... MMmmmmm! Nomnom!
Roffe har varit här med traktorn och tagit undan massa snö, ända ner till vedboden så vi får plats med 22 kubik ved som kommer nu i mars, det tackar och bockar jag för!! :) Skönt att ha det klart!
Jag har även hunnit med att sy om ett gammalt "linne" eller vad jag nu ska kalla det.. ett längre linne. Till en superfin klänning, jag blev helnöjd med den! Jag är bra duktig jag, på det mesta ;)

Fan, man hinner med mycket roliga saker när man har en helnykter helg!
Nu sitter jag på soffan och inväntar Big Brother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0