Tjohoo!



God kväll, eller nej God natt.
Slutade vid sju idag, tur att vi började kl 12 annars hade det blivit mycket senare. Kusin Eleonor hämtade mig sen här hemma, blev bjuden på underbart god mat hos Östlund/Strand :) Jag har haft en jättefin kväll på Kyrkbacken. Imorgon ska jag försöka sova länge och på söndag. För på söndag börjar jag mitt livs första nattskift. Hamnade på burken nästa vecka.. det ska nog gå bra :)
Imorgon kväll ska jag på burkenfest, det ser jag fram emot! Blev riktigt glad när jag blev bjuden fast jag inte har jobbat med dom nu :D Det har varit plocketfest här ikväll, därför jag hållt mig undan ;) det är några få kvar nu och jag vill att dom ska gååå... haha. Nej, nu ska jag lösa lite korsord. God Natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

jo det gör man nog :P

hehe ok :P

2011-05-14 @ 08:47:55
URL: http://channaalfredeen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0