I STAN



Just nu sitter jag på ett café i stan och väntar på att mammas möte ska bli klart så vi kan åka till Dollarstore. Jag har hunnit med att sola solarium idag för första gången på flera år, rätt skönt faktiskt. Jag fick ju gratis solkort när vi flyttade från Smedjebacken till Grängesberg, laddat med 80 kr. Inte helt fel.

Var nyss in på Helihak och köpte mer papper och lite annat, jag har fått en beställning på 25 julkort. Shit. Jag som inte orkar gör fler ;)
Jodå, det gör jag. Lite glögg på det så ska det nog gå undan!
Snart ska jag gå ut i det kalla vädret igen och handla lite smågrejer. Ciao.


jag vill ha sommar igen


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh sola det måste vi göra snart :) Jag har ju två solkort så jag kanske får ett till nu då :)

2010-11-25 @ 15:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0