LÖRDAG



Just nu håller pappa på och sätter in kattluckor, han har även bytt ytterdörren på baksidan så nu blir det inte lika kallt, tur att man har en händig far när man inte har en händig karl! haha nejdå, nu ska jag inte vara sån  :)
Apan till syster är också här.. men inte gör hon mycket inte. Ligger på soffan och äter upp mitt godis.
Nej, vad elak jag är.. känner mig väldigt dampig bara. Kommer bli jobbigt för dom som får stå ut med mig idag :D hahaha.. ska dryga mig som bara fan ;) meeeeen, det är väl bra att jag är glad?!

världens finaste Milton


Hoppas katterna kommer fatta kattluckorna bara.
Ikväll ska vi till kyrkogården, jag ska tända ljus hos Helge och så ska vi titta på stenen med intryckt ansikte. Fredrik vet vart den ligger, det är en gravsten!
(HAHAHAHAHAHHAHAHA) ingen fattar, -I know!


Kommentarer
Postat av: Anna

Bra att du är dampig det måste man vara ibland och snart kan vi dampa som tusan igen :P



Åh va är det för gravsten?



puuuusssss <3

2010-11-06 @ 17:43:57
Postat av: Anna

Bra att du är dampig det måste man vara ibland och snart kan vi dampa som tusan igen :P



Åh va är det för gravsten?



puuuusssss <3

2010-11-06 @ 17:44:08
Postat av: eve

Svar till bästis:



Ja! Massa damp lär det bli, behöver verkligen det! :D

haha, ingen speciell vännen.. det var bara massa grejer som vi sa när vi käkade som blev dampgrejer, typ ;)

2010-11-07 @ 00:02:27
Postat av: Mad

Mysig blogg du har :) Hur fixar man så man kan få namnet sådär som du har. Typ "Underskrift" Alltså det du har i slutet av bloggarna. (Evelina) Kram

2010-11-08 @ 12:05:41
URL: http://mads.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0