Lägger ner den här



...listan. Det är inte många bilder kvar men jag är trött på att sitta och leta igenom alla bilder för att välja ut en passande. Men jag måste bara lägga upp en sista bild, och det är Bild 27; "En bild som du alltid skrattar åt".
Fredrik och Jessica dansar och hon har sönder den där hyllgrejen med röven och jag får ett kort precis när det händer. Haha, skrattar varje gång!



Ska försöka uppdatera rätt ofta ändå utan listan, men det finns inte så mycket intressant att skriva. Det händer inte speciellt mycket i mitt liv just nu. Meen ja, det blir nog bra! Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Anna

haha viken jävla bild :P

2011-02-10 @ 11:15:22
URL: http://channaalfredeen.blogg.se/
Postat av: Jessica

Den bilden är ju seriöst helt otrolig! Att du fick ett kort precis när de händer är ganska sjukt :P Dom har fortfarande inte fått dit de sista hyllplanet :P

2011-02-10 @ 13:45:09
Postat av: evelina

haha jag vet, helt sjukt! ;)

2011-02-10 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0